2021. augusztus 15., vasárnap

Ausztria, Bécs, a Bécsi Egyetem Botanikus kertje (2021), SzG3

 

Az Egyetem Botanikus kertjét már korábban meglátogattam, de novemberben (link az akkori látogatásra), így nem a legszebb arcát mutatta. Miután (mint azt már korábban írtam) a feleségemmel igyekszünk minél közelebb kerülni az adott helyen egy botanikus kerthez (ha van ilyen), így mivel most vele utaztam, természetesen nem hagytuk ki, főleg hogy előtte a Belvederét néztük meg, ami szó szerint a szomszédja. A Felső Belvederével egy magasságban van is egy átjáró ide. Jó tipp: a Botanikus kert melletti Jacquin utcában ingyen lehet parkolni, onnan a kert és a Belvedere is könnyen elérhető.

Magáról a Botanikus kertről nem írok semmit (esetleg érdemes a linken keresztül a korábbi bejegyzést elolvasni), meg kell nézni, beszéljenek a képek. Most - augusztus 1-n a teljes pompájában volt látható.

Ha valaki kíváncsi az összes képre, a Fotóalbumon keresztül meg lehet azokat tekinteni.

Vissza a főoldalra (katalógus)

A beszámoló fotóalbuma ITT látható.














Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése