2022. május 12., csütörtök

Ausztria, Puchberg am Schneeberg (2022), SzG3

 

Vissza a főoldalra (katalógus)

beszámoló fotóalbuma ITT látható!

Puchberg nem igazán számít kiemelt helynek építészetileg, viszont nagyon jó hely, ha a környék látnivalóit szeretné valaki megnézni. Ilyen szempontból nagyon jó helyen van, kb. 30 km-es körzetben olyan sok látnivaló van, hogy akár egy hetet is el lehet itt tölteni. Mi már többször voltunk itt és ilyenkor a Gasthof Schmirl-ben szállunk meg. Magában Puchbergben a fő szám a Schneeberg-re vivő fogaskerekű vasút. Erről majd egy másik beszámolóban. A falu központjában egy kis helyes tó van, itt csónakázni is lehet. Van még itt egy kis várrom, ezt most nem tudtuk megnézni, mivel éppen renoválták. Mellette egy szép templom is található.  Ugyanitt egy kis múzeum is van, most zárva volt. Igazából ennyi, főleg turisztikai támpontnak jó. 

Egy kis kiegészítés: két közért jellegű intézmény van itt: Billa és Spar. Aki ismer engem, tudja, hogy nagyon kényes vagyok arra amit eszek és ezért ha van rá lehetőségem, akkor sok osztrák alapanyagot veszek. Most mindkét cégben nagyot csalódtam, elég gyenge volt a választék, főleg azokban a termékekben, amik engem érdekelnek. A tej választék kifejezetten rossz volt (a magyar tejet nem tudom meginni, rosszul vagyok tőle (ismerve a technológiát, nem csodálom), amint kilépek Mo-ról, ez a probléma megszűnik, nekem pld. nagyon jók a cseh és szlovák tejek is). De ez csak az én problémám, valószínűleg ez sokakat nem érint. 














Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése