2022. június 10., péntek

Ausztria, Breitenwang - Plansee (2022), SzG3

 

Ez viszonylag kis beszámoló lesz, egyáltalán úgy került be hogy Linderhofból Füssenbe menet ez volt a legrövidebb út, Németországon keresztül igen nagy kerülőt kellett volna megtenni. A tó maga egy tipikus alpesi tó, az út az északi oldalon megy végig, a déli teljesen járhatatlan. A nyugati végében van egy kis kikötő étteremmel. Nem sok magyar járhatott erre eddig, mivel ez a tó tényleg kiesik a turista utakból. A tóról ennyit. A tavat elhagyva rámentem a Füssenbe menő útra, itt rögtön bele futottam az első dugómba. Ezzel az a probléma, hogy fogalma sincs az embernek, hogy mekkora és meddig fog tartani. Eredetileg a Schloss Neuschwanstein-t akartam megtekinteni (már 2010-ben is lemaradtam róla), de a dugóban vánszorgás ezt az időt elvette (ilyen a későbbiekben is megtörtént). Így átváltottam Füssenre (nem bántam meg, 2023 májusára így be lett tervezve Neuschwanstein), mivel még Lindauig kellet ezen a napon eljutnom, ezt pedig csak a hegyek között kanyarogva lehetett megtenni (erre felé nincs autópálya)

Vissza a főoldalra (katalógus)



















Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése