2024. május 23., csütörtök

Ausztria, Eggenburg, SzG3

 

Vissza a főoldalra (katalógus)

beszámoló fotóalbuma ITT látható

A május eleji hétvégi kiruccanásomkor itt szálltam meg egy nagyon jó hotelben (Premium Hotel Eggenburg), általában nem szoktam képeket feltenni a szállásokról, itt most felteszek párat (ingyenes parkolás, tiszta szoba fürdőszobával, nagyon jó reggeli, csend - mi kell egy turistának más?).

Na de vissza a városhoz. Késő délutánra értem ide, a szálláson lepakoltam és bementem a városközpontba. Ez sem egy túl jelentős város, szerencsére a városmag itt is meg van. Szerencsésen megmaradt (vagy újjá építették) a városfal, tökéletesen körbe fogja a központot. Több kapun ki is lehet menni, jelentős részen a fal melletti turista úton körbe is lehet túrázni a városfalat. Több szép templom is található itt, van saját váruk is (magántulajdon, nem látogatható).

Éttermeket nem igen találtam, így egy hamburgerezőben vacsoráztam, életem egyik legjobb hamburgerét kapta, csodás - valódi, nem mirelit - sült krumplival. Előtte egy jó kis bécsi húsleves, és egy hideg alkoholmentes sör.. Azért vannak itt árak, csak a hamburger 15 Euróba került, de mint írtam, csodás volt, ilyennek kéne egy hamburgernek lenni. 

A vacsora után egy jót kóboroltam a városban és a városfalon  kívül, majd utána irány a szállás.
















- a szállás:








Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése