2024. május 21., kedd

Ausztria, Horn, SzG3

 

Vissza a főoldalra (katalógus)

beszámoló fotóalbuma ITT látható

Ide úgy kerültem, hogy május elején 2 napot Alsó-Ausztriában töltöttem és a második napon Bécs felé menet megálltam itt. Általában az ilyen típusú kisvárosoknak van egy kisebb központi történelmi magva, majd körülötte az újabb korokban épült település részek. Itt is így van. A városfal sok részen megmaradt (igazából ez adja meg a történelmi bukéját a központnak). Vannak szép házak, templomok, az egyik oldalon egy patak fut egy mély árokban, rajta híd gyalogosoknak és kerékpárosoknak. Vannak múzeumok is és találtam egy nagyon szépen karbantartott FIAT 500-ast, ami azért volt érdekes, mert a feleségem családjának egy ilyen autó volt az első kocsijuk (hatalmas protekcióval). Sajnos ide is betették a rozsdásított vas alapú modern épületeket (Corten acél), szerintem rendkívül rondák. Egy jó órát lehet itt sétálni, különösen ha kimegyünk a központból egyes kapukon, majd egy másikon visszajövünk. Elég látványos képeket kaphatunk. Nagyjából ennyi. 

















Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése